Interakció(talanságo)k

Interakció(talanságo)k

Garantált ajándék

2015. december 13. - Interakció(talanságo)k

 

 

- Jó napot kívánok, prszvgöm vagyok a krpremprom káeftétől, alkalmas időben zavarom?

- Bocsánat, kicsoda és honnan?

- (emelt hangon) Jó napot kívánok, prszvgöm vagyok a krpremprom káeftétől, alkalmas időben zavarom?

- Ne haragudjon, most nagyon nem alkalmas...

- (háromszáztízes szótagsebességgel) Csak egyetlen percre tartom fel! Tájékoztatni szeretném, hogy ön cégünk nyereményjátékán egy kétszemélyes vellneszhétvégét nyert, amely egy garantált, személyre szóló ajándék önnek!

- Értem. Megtudhatnám, hogy honnan szerezte meg a cégük a telefonszámomat?

- Üzleti partnerünk, a grömsödöm káefté bocsátotta a rendelkezésünkre.

- Ezt se értettem, de mindegy is. És hogyan jutok hozzá a nyereményemhez?

- Az átadás feltétele, hogy ön részt vesz az ezen a szombaton tartandó nyeremény átadó ünnepségen cégünk telephelyén, a budapest, 22. kerület, komp u. 322-ben.

- Bocsánat, mintha úgy tetszett volna kezdeni a beszélgetést, hogy nyertem egy GARANTÁLT ajándékot.

- Igen, pontosan így van, az ajándék garantált, csak az átadásának vannak feltételei.

- Aha. És ha odaküldenék valakit, aki a nevemben átveszi?

- Sajnos azt nem lehet. Mivel ez személyre szóló ajándék, kizárólag ön veheti át személyesen.

- Értem. Hány órára kell odamennem?

- Szombaton tíz órakor kezdődik a rendezvény, egy kis előadással, majd kötetlen beszélgetéssel, és azután következik a nyeremények átadása. Mindent összevetve körülbelül tizenhárom óráig fog tartani. Kérjük, hogy pontosan érkezzen, mert tíz óra tíz perckor lezárjuk a termet, a későnjövőket nem áll módunkban beengedni!

- ??? Ne haragudjon, de nem igazán értem, miért kellene az önök által garantált nyereményemért három-négy órát ülnöm egy előadáson, meg kötetlen beszélgetésen? Ha nincs kedvem beszélgetni, nem mehetek oda átvenni a nyereményemet mondjuk fél egyre?

- Mint mondottam volt, az átadás feltétele az, hogy ön részt vesz az előadáson és az azt követő kötetlen beszélgetésen.

- Azt legalább megtudhatom, miről fog szólni az előadás?

- Cégünk a szabadidő hasznos eltöltéséhez kíván segítséget nyújtani kreatív és újszerű megoldásokkal, amelyhez széles termékpalettáját kínálja fel a résztvevőknek.

- Értem. (Ennyi erővel azt is mondhattad volna, hogy egyedem begyedem tengertánc.) De térjünk vissza a garantált nyereményemhez, hiszen így kezdtük a beszélgetést. Mi történik, ha nincs kedvem részt venni semmilyen rendezvényen, hanem egyszerűen azt kérem, hogy postázzák ki a címemre az ajándékomat?

- (pikírten) Ez nem lehetséges. Mint mondottam volt, a nyeremény garantált, de az átadásnak az a feltétele, hogy ön személyesen részt vesz cégünk rendezvényén.

- Nos, nem kívánok részt venni a cég rendezvényen, de igényt tartok arra a nyereményre, amelyet garantáltan megnyertem a cégük nyereményjátékán.

- (sértődötten) Így nem tudom garantálni önnek! Viszonthallásra! (kinyom)

Hö.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://interakciotalansagok.blog.hu/api/trackback/id/tr868168946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása