Interakció(talanságo)k

Interakció(talanságo)k

Spontán égés

2015. december 13. - Interakció(talanságo)k

Hellószia, meghívhatlak egy koktélra? Engedd meg, hogy bemutatkozzak, Árpád vagyok, van egy online stylist magazinom, ezért vagyok itt, tudósítok minden bemutatóról. Már egy órája bámullak, nem tudok betelni vele, milyen egzotikus szépség vagy! Mint egy fekete párduc, egy naomikempbell fénykorában. A férjeddel vagy itt a bemutatón? Vagy a barátoddal? … Vagyis szabad vagy? Hányadika is van? Beírom a naptáramba, hogy ez a szerencsenapom! Általában nem vagyok ilyen rámenős, de te egyszerűen megbabonáztál! Főleg ez után a bemutató után van szükségem egy ilyen csodás nő társaságára, mint te. … Nézd, drága, én nem vagyok rasszista, de egyszerűen nem értem, hogyan nevezhetik ezt cigány divatbemutatónak, hát az egész arról szólt, hogy újraértelmezték a pipacsos szoknyát, ferdére vágták az alját, aztán rávarrták a modellekre. Szerintük ez divat lesz valaha is Ózdon kívül, vagy érdekel valakit is, hogy Borsodban miben jár a Kolompár Julcsa vízért a közkútra? Totál reménytelen banda, az életben nem fognak kivakarózni ezek a koszból, ez a divatbemutató is csak egy reménytelen próbálkozás, hogy fel tudjanak mutatni valamit, amit a saját gyökereikből sikerült alkotniuk. Gyökerek, haha, azok vannak köztük szép számmal, totál reménytelen banda. Most mondd meg nekem, mi a fene változik attól, ha elmondhatják, hogy róluk is szólt egy divatbemutató? Most komolyan? Megnézi a tévében a Lakatos Dzsenifer, meg a Kolompár Hoszéarmandó, mert az áramot lopja mind, de a lapostévé azért ott van a putriban is, de végül is nem baj, amíg azt nézik, legalább nem csinálnak újabb kölköket, akiket szintén mi tarthatunk el. … Jaj, drága, ez az újraértelmezése a hagyománynak szép gondolat, tényleg, de most komolyan, szerinted tényleg változik attól bármi is, hogy ezek itt most felvonultattak néhány mutatós cigánylányt a kreálmányaikban? Amúgy te mivel foglalkozol, szépségem? … Divattervező vagy?! Nem mondod?! Ez a nap egyre jobb lesz! … Saját kollekciód van? Akkor ez a te szerencsenapod is, drága! Nagyon megy ám a magazinom, a szakmában adnak a véleményemre, ha én azt írom le rólad, hogy tehetséges vagy, akkor irány a csillagos ég! Mikor nézhetem meg a munkáidat? … Hogy érted, hogy az előbb láttam őket? … Szóval akkor te...

...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://interakciotalansagok.blog.hu/api/trackback/id/tr268169414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása