Interakció(talanságo)k

Interakció(talanságo)k

Csakúgyvers

2016. november 10. - Interakció(talanságo)k

 

 

nincs már másom, csak a lelkem

Harpagonként őrzöm-védem

magmamélyen sincs már hitem

gazdagító szerelemben

 

ami volt, az húsom rágta

hiányosra harapott

bedunsztoltam hát magamból

az épen maradt darabot

 

mért nyitnám ki éppen neked

a régen lezárt üveget?

visszhang nélkül miért hiszed

hogy kívánásod kötelez?

 

kapcsolódni mért nem lehet

másként, mint két nemi szerep?

hajrá, emeljük négyzetre

a szerzett sérüléseket?

 

józan eszem várárkot ás

kilincsbe áramot vezet

nehogy elsodorjon megint

egy „oké, mi bajunk lehet”?

 

vágytam régen mese-álmot:

szeretetet, biztonságot

és adtam önként mind nagyobb

harapásnyi én-darabot

 

meg sem kísért a félelem

hogy egyedül csak fél elem

vagyok, mert minden velem-nap

jóvátesz, gyógyít, simogat.

 

formalinban védett énem

lustán lebeg, nincs veszélyben

macskám is csak nőstény lehet

nem. Te sem jöhetsz közelebb

 giphy.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://interakciotalansagok.blog.hu/api/trackback/id/tr5311949391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása