Interakció(talanságo)k

Interakció(talanságo)k

Csövezés

2015. december 12. - Interakció(talanságo)k

 

Hogyhogy miért gurultam előre? Mert tele van a tököm ezekkel a tarhásokkal, azért. Egy rohadt lámpánál se tudok megállni úgy, hogy rá ne mászna a kocsira egy ilyen szomorú szemű, koszlott ember. Faszom. Tudom, hogy te akartál neki adni egy százast, de az én oldalamon volt, az én orrom alá dugja be a redvás mancsát a pénzért. Különben is, miért kell neked minden tetves koldust megsajnálni? Te is kevés pénzből élsz! Magadra is fordíthatnád azt a heti jó pár százast, amit elszórsz az aluljárókban ezeknek. Elmehetnél például fodrászhoz, ideje volna festetni. Meg ma is farmerba jöttél, pedig hányszor kértem, hogy öltözz fel csinosan, ha találkozunk! … Most mit jössz megint azzal, hogy az átépítés alatt álló házamban csak összekoszolod a legjobb ruháidat?! Kimossa a gép, nem? … Menjél már, mi az, hogy így kényelmes? Ennyit igazán megtehetnél a kedvemért, hogy rendesen felöltözöl, akkor is, ha hétvége van! Nekem ne mondjad, hogy hét közben ki kell öltöznöd a munkahelyedre, és ilyenkor lazítasz, mert én azt csak addig látom, amíg otthon át nem öltözöl! Nem nekem vagy kirittyentve! Nekem marad a kopott farmer, meg a lenőtt haj, bazmeg! Faszom. És nem is hoztál rendes ruhát? Tudtad, hogy disznótorosra vagyunk hivatalosak, mondtam, bazmeg. Mindenki ott lesz, aki számít, a polgármester is. … Hogy fagyna már be a valagad szoknyában?! Bemész a házba, oszt megmelegszel! Meg iszol pálinkát. … Hát akkor megembereled magad, kis csillag, és megiszod, mert a polgármester saját főzése, akkor is inni fogsz belőle, ha megfulladsz tőle! … Azért ordítok, mert ideges vagyok, bazmeg! Mert mindig felhúzod az agyamat, azért! Mint tegnap este is! Mióta csöpögött a cső a fürdőszobádban, he? Leszartad, aláraktál egy lavórt, hogy abba csöpögjön, aztán mire hazamentél tegnap, állt a víz az egész lakásodban. Én meg erre jövök haza a 16 órás melóból, hogy te meregeted a vizet, az alsó szomszéd meg ordibál. Amúgy tök igaza volt! Milyen trehányság már ennyire nem odafigyelni az ilyen dolgokra?! Már régen szerelőt kellett volna hívnod! Olyan vékony volt az a cső, hogy az ujjam át tudta volna lukasztani! Mit képzeltél mégis, meddig bírja? … Hogyhogy nem volt pénzed rá? Eszem megáll, itt, a szemem láttára osztogatnál százasokat ilyen koszos zombiknak, de arra nincs pénzed, hogy megcsináltasd a vízcsövet?! … Hogyhogy adhattam volna rá én is pénzt?! … Persze hogy láttam én is, hogy folyik, de akkor miért nem tudod kinyitni a szádat, és szólni, hogy mani kell? Nem vagyok gondolatolvasó, bazmeg. … Nekem honnan kellett volna tudnom, hogy semmi tartalék pénzed nincsen?! … Igen, általában nálad élek, de nem vagyok ott mindig, mert dolgozom, tudod, milyen a beosztásom, nekem nincs arra energiám, hogy még azt is én lessem, NEKED mire van szükséged?! Különben is kapsz minden hónapban egy összeget, nem? … Mi az, hogy a vízszámlára se elég, amit fizetek?! És ezt most bírod kinyögni, két év után? Miért nem szóltál, bazmeg? Hát perkálok én többet is, de akkor nekem ne legyen szétdurrant cső, meg krumplis tészta vasárnap ebédre! Meg lenőtt haj se, meg farmer se!

Most besértődtél? … Jó, lehet, hogy kicsit sokat káromkodok, de megérthetnéd, hogy kurva fáradt vagyok. Neked könnyű, fűtött irodában mereszted a segged egész nap, és tologatod az egeret. Én meg szétrázódok a kamionon, a beosztásom egy rémálom, de én legalább tudom, miért csinálom, keményen dolgozok, de meg is fogom a pénzt, nem költöm el szarságokra, a megtakarításomat befektetem, én nem az aluljáróban, vagy hajléktalan szállón fogom tölteni az öregkoromat, én gondoskodtam magamról. Te meg szar pénzért keccsölsz, aztán annak sincs látszatja. … Tudom, hogy a gyerekeidre költöd, akartam is már mondani, hogy visszafoghatnád az igényeiket, nagyon el vannak szállva, én az ő korukban már vagont pakoltam suli után, hogy legyen lóvém. … Menjél már, mi az, hogy te jobb életet akarsz nekik? A saját rovásodra, meg az enyémre, bazmeg, azért nem futja rendes göncre, meg fodrászra! …

Miért nem mozdul már ez a rohadt sor?! Faszom, sose jutunk ki a városból! Ha túljutunk a rohadt lámpán, bekanyarodok a teszkóhoz. Veszünk neked valami rendes göncöt, mert így nem mutatkozok veled! … Hé, most mi a faszt...? Itt nem szállhatsz ki! Gyere már vissza, nem hagyhatsz így itt! Mi a faszt mondok a polgármesternek, hol a faszomban vagy?!

….

Beszarok, visszagyalogol a csöveshez.

Ez se normális.

Hülye picsa.

Faszom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://interakciotalansagok.blog.hu/api/trackback/id/tr778167860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása