Interakció(talanságo)k

Interakció(talanságo)k

Feng shui

2017. március 05. - Interakció(talanságo)k

Valahogy el kell tolnom a szekrényt. Itt nincs jó helyen, mert ez pont a szerelem és házasság helye a Bagua térkép szerint. Ide teszem azt a lantlábú üvegasztalkát a rózsaszín orchideával, meg a képünket a kirándulásról, amin olyan szerelmes tekintettel nézünk egymásra, az jól sikerült. Meg vettem az asztal fölé egy képet is, vágtató lovat ábrázol. Még arra is figyeltem, hogy a ló balról jobbra, azaz a múltból a jövő felé haladjon, mert a könyv szerint ez is meghatározó. Ha ezzel végeztem, valamit kezdeni kell majd a fürdőszobával is, mert az meg szerencsétlen módon pont a család és egészség területén van, és az nem jó. De azért megfelelő kiegészítőkkel lehet valamit segíteni azon is. Meg majd veszek festéket, és átfestem a bejárati ajtót is, mert az nagyon fontos, hogy az rendezett legyen. Az az emberi kapcsolatok és a karrier területe, nem árt ráerősíteni. Bár lehet, hogy inkább a gazdagság sarokra kéne rádolgoznom, mert mínuszban van a bankszámlám. De addig is, amíg egyenesbe jövök, mindent megteszek azért, hogy a Peti visszajöjjön.

...

Tudtam, hogy nem jó ötlet felvenni a Judit telefonját. Annyira negatív és kioktató, hogy dührohamot kapok tőle. Csak annyit mondtam neki, hogy épp átrendezem a lakást a feng shui szabályok szerint, mire ordítani kezdett, hogy azonnal hagyjam abba, és inkább az agyamat rendezzem át! Teljesen felesleges volt megint felemlegetnie, hogy a Peti végig titkolta, hogy nős ember, a felesége vidéken él a gyerekekkel, és csak azért jött Pestre, mert az asszony kidobta otthonról, itt meg a gyerekkori barátja segített neki állást és munkásszállót szerezni. És miért ne társkeresőzhetett volna? Hiszen egyedül volt szegény. Magányos volt. Melyik férfi bírja azt, hogy távol kell lennie a családjától, minden emberi melegségtől? Nem ő választotta ezt magának. De Juditnak hiába mondtam, hogy igenis szeretett engem, azt egy nő érzi, mert rögtön jött a gúnyos kérdés, hogy akkor miért nem látok harapásnyomokat a küszöbömön? Miért rohant vissza egyetlen hívó szóra az asszonyhoz, titokban összepakolva, egy szó magyarázat és búcsú nélkül? És azzal is felesleges dicsekednie, hogy ő nyomozta ki mindezt a Petiről, mert senki se kérte rá, hogy szaglásszon utána. Azt hiszem, megszakítom a barátságot a Judittal, mert egyáltalán nem tesz jót az önértékelésemnek. Annyira kegyetlenül vágta az arcomba, hogy nem voltam más a Petinek, mint ingyen szállás és készséges pina, hogy azzal túlment a barátság határán. Sosem bírta a Petit, és nem is csinált titkot belőle, mindig azt mondta, hogy alamuszi és kihasznál engem. Abból is mekkora balhét csapott, hogy a Peti az én nevemre vett föl hitelt, hogy megvehesse a kocsit. Hát ha egyszer kellett a munkájához! Hogyan mondhattam volna nemet? Á, nem beszélek többet ezzel a nővel, semmi szükségem rá, hogy folyamatosan alázzon. Pedig szerintem egyszerűen csak féltékeny volt, nem bírta, hogy én végre boldog vagyok, neki meg senkije sincs évek óta, mert senki nem elég jó neki. Én egyáltalán nem tartom a Petit alamuszinak vagy csalónak, nagyon is megértem, hogy a családja mindennél fontosabb, nálam is. Igaz, megmondhatta volna, mire számítsak, ha vele kezdek, de végül is az a lényeg, hogy igenis felelősségteljes, rendes ember.

...

Tegnap éjjel már másodjára álmodtam azt, hogy a Peti gyűrűt vett nekem, és megkérte a kezemet. Térden állva, ahogy illik. Biztos vagyok benne, hogy ez egy jósálom, ami előbb-utóbb beteljesül. Igaz, nem hallottam róla semmit, mióta elment, egy üzenetet sem küldött, az enyémeket meg kézbesítetlenként dobja vissza a rendszer, gondolom, telefonszámot cserélt. De a lelkemben érzem, hogy ő is sokszor gondol rám. Össze vagyunk kötve egy láthatatlan szállal, és rá fog jönni ő is, hogy nálam jobban senki sem szereti. Azért a jövő héten a jósnőtől kérek egy szerelmi kötést. Biztos, ami biztos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://interakciotalansagok.blog.hu/api/trackback/id/tr3912315403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása